Übung macht den Meister

[DE] Ich werde von Heute an auch auf Deutsch schreiben auf meinem Blog. Wir alle wissen das übung macht den Meister, also werd ich mein Deutsch üben wie ich es kann. Ich habe Heute den B2 Deutsch Modul begonnen. Ich bin sehr froh darüber. Es war mir egal das es regnete und el kalt gevorden ist als die Deutsch Stunde zu schluss war. Ich muss euch sagen das ich mag den Herbst nicht besondars, ich werde traurich als ich an die Natur denke, wie die Viele Blätte von den Bäumen fallen. Ich werde ganz melancholisch, aber ich etwas mache war mir freude bringt dan kan ich ganz gut darüber kommen.

Jetzt genieße ich eine heisses Schokolade mit Zimt. Das ist sehr lecker nach einem langen Tag. Ich empfehle es für jeden, besondars im Herbst.

[EN] I’ll start writing in German too, from now on. They say that practice makes the master and I need to practice my German so what other way since I have this blog. I don’t know how many of you know German or are from Germany, but hopefully I’ll have more German followers from now on. I’ve started a new German language module today and I’m pretty excited. It even started raining in the evening and it got quite cold and I’m not a fan of autumn. It makes me sad, nostalgic seeing all the leaves falling and the nature changing, but today it didn’t mattered. I felt good. That’s how it feels like when you’re doing something out of pure pleasure.

Wish you all a lovely evening, I shall return to my cup of hot chocolate with cinnamon (yumi!) and enjoy the photo bellow.

Time

Advertisements

6 thoughts on “Übung macht den Meister

    1. Viele Leute sagen mir das mein Deutsch is ganz gut, vielleicht ist es auch bei schreiben, ich nutze auch das Internet, aber ich muss mehr üben um mich mit der Sprache zu gevönen and mit den schreiben.
      Hab auch ein schönen Tag! 🙂

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s