Away for one week/ Weck für eine Woche

Starting tomorrow I’m on holiday for one week and I’ll be visiting some friends, a couple actually, in Germany. I’m so excited about it, I hope I’ll get some sleep tonight because all of the excitement. I’m always like this before I leave somewhere and Germany is a special destination as I was dreaming about visiting this country since I can remember.

My luggage is packed, batteries for my camera are charged, check-in is done.
Wish me a safe flight, good luck for a nice weather and I shall keep you entertained when I come back with a lot of wonderful photographs 🙂

[DE] Seit Morgen haben ich Urlaub für eine Woche und ich werde zwei Freunde besuchen im Deutschland. Ich bin sehr, sehr aufgeregt und ich hoffe ich werde von all die Begeisterung schlaffen heute Nacht. Morgen früh geh ich direkt zum Flughaffen und ich bin immer so aufgeregt bevor ich irgendwohin gehe. Deutschland ist auch ein sehr spezielles Reiseziel wiel ich wünsche mir Deutschland zu besuchen seit ich mich erinnern kann.

Mein Koffer ist gepackt, die Batterien für die Kamera sind aufgetankt, der check-in ist auch gemacht. Ihr könnt mir ein schönnes Flug wünschen, Glück für guttes Wetter und ich werde euch hinreissende Fotos zeigen. 🙂

IMG_7022 watermark small

Advertisements

8 thoughts on “Away for one week/ Weck für eine Woche

      1. Schön, dass es Dir so gut gefallen hat! 🙂

        Ich habe gerade mal nachgeschaut und gesehen, dass Regensbostel ganz in der Nähe von dem Ort ist, wo ich geboren wurde. Es ist wirklich nah bei Hamburg.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s