Biserica romano-catolica Piata Balcescu

Recent, am trecut prin Piata Balcescu si am fotografiat Biserica romano-catolica. Din vreo 20 de cadre, am ales doar unul pentru ca mi-au placut urmele lasate de masini. Biserica din Piata Balcescu e una din preferatele mele, e foarte frumos iluminata noaptea asa ca reprezinta un subiect foarte bun pentru acest gen de fotografie.

Imi plac expunerile lungi, ma fascineaza. E nevoie de multa rabdare, mult exercitiu si multe incercari. Sper sa reusesc sa ies si in camp noaptea cat de curand, sa-mi incerc norocul si cu niste expuneri lungi pe cerul instelat. Din pacate de cateva nopti e innorat si nu se vad stelele.

 

[EN]

I love long exposures, they truly fascinate me. Recently, I’ve photographed a catholic church from Timisoara that I really like how it looks at night. From about 20 shots I have only chosen one to present here on my blog. It requires a lot of patience and many tries to get the most perfect photograph of this kind.

I hope to get some long exposures of the sky as well, if the clouds help and get out of my way. In the last couple of nights it was pretty clouded and I couldn’t see any stars.

IMG_9589-001 copy watermark small

f/22, 10sec., iso 200

4 thoughts on “Biserica romano-catolica Piata Balcescu

Leave a Reply

