Pe o strada in Cork

[RO]

Dintotdeauna mi-au placut mesajele motivationale, cele care ma inspira si imi dau o senzatie placuta, o pace interioara. Imi plac tablourile cu astfel de mesaje, citate. De aceea am si in casa cuvinte scrise la vedere. Cred ca e foarte important sa vizualizez anumite motto-uri dupa care incerc sa-mi traiesc viata.

Plimbandu-ma pe strazile din Cork cu prietena mea, mi-a atras atentia un magazin. Ca sa fiu mai precisa aranjamentul din fata lui m-a atras. Din prima clipa in care l-am vazut am simtit o stare de comfort. Foarte dragut, vintage si cald.

Pentru ca sunt cam in urma cu editatul fotografiilor, inclusiv cele care vreau sa le mai impartasesc cu voi din excursia mea din Irlanda, de data aceasta vreau sa va arat cat de primitor era acest magazin local 🙂

Din pacate nu i-am retinut numele.

[EN]

I’ve always loved to read motivational messages, inspiring book. Anything, to be more clear, that would inspire me.

As I was walking on the streets of Cork on my holiday there was this store that caught my attention. Actually, the way it looked and it was arranged outside the store made me stop and take a few photos. I felt comfort, warmth. It looked so cute with all those vintage details.

I will be sharing with you only some photos with that specific store, as I’m quite behind editing photographs, including those from my vacation.

Enjoy!

 

IMG_1930 watermark small IMG_1932-001 watermark small IMG_1933 watermark small

7 thoughts on “Pe o strada in Cork

  1. I can say anything else than that I love this pictures!!!!!!! Awesome, gorgeous lovely place. I want to visit this shop!!!! or whatever it is. 😉 Great work as always!:)

Leave a Reply

