Ucca prin ochii mei

In urma cu cateva luni am fost contactata de baietii de la UCCA pentru a-mi propune o colaborare. Nu stiam inca despre ce e vorba, dar prietena mea Mihaela vorbise deja cu ei si am auzit doar lucruri bune despre ei. Stiam in mare ca vor lansa un site pe care vor comercializa haine din bumbac si canepa.

Asa se face ca intr-o dupa-amiaza ne-am intalnit la o cafea pentru a ne cunoaste. Pot sa va spun cu mana pe suflet ca din primele minute mi-au lasat o impresie placuta. Ca sa intelegeti mai bine, ei sunt genul acela de oameni care-ti transmit o energie pozitiva, un vibe placut. Din pacate, nu sunt multi asa deci nici nu se punea problema sa nu colaboram.

 

Eu urma sa o fotografiez pe Mihaela purtand produsele UCCA.

La o intalnire ulterioara am avut ocazia sa si vad ce vor vinde. Am ramas fascinata de multitudinea de culori si am inceput sa numar  zilele pana la data cu shooting-ul.

Ne-am hotarat sa facem fotografiile intr-o zi de sambata, stiind ca sunt multe produse, sa avem suficient timp. Am fotografiat-o pe Mihaela purtand maiouri, genti si palarii UCCA. Toate manufacturate manual din bumbac sau canepa.

 

Pe masura ce o fotografiam pe Mihaela si vedeam tot mai multe produse, ramaneam tot mai fascinata. Era senzatia aceea „asta imi place cel mai mult“, apoi vedeam alta geanta si aceea devenea preferata..si tot asa a fost pana la final. Se datoreaza faptului ca fiecare produs este unic, ele fiind prelucrate manual, nu pot exista doua identice.

 

Cred ca am reusit sa imbinam foarte bine utilul cu placutul, atat din partea mea si a Mihaelei cat si din partea baietilor de la UCCA. Aceste doua aspecte mi se par destul de importante in realizarea oricarui proiect. Inca un lucru care l-am realizat in timp ce scriam articolul este ca la inceputul anului, una din dorintele pentru 2014 a fost sa ma implic in mai multe proiecte foto, sau unul dar mai important, sa fie ceva diferit fata de ce am facut pana acum.  Uite ca ne aflam la jumatatea anului si dorinte mea s-a indeplinit.

 

Sper ca si dorintele echipei UCCA sa se indeplineasca si sa va coloreze viata.

Nu numai ca va invit, dar chiar va rog sa intrati pe site-ul http://www.ucca.ro , sa cititi putin mai in detaliu de ce au ales aceste materiale si desigur sa vizualizati fotografiile in speranta ca zambetul Mihaelei acompaniat de culorile unice UCCA si indemanarea mea  in fotografie sa va convinga.

 

IMG_0700-001 watermark small IMG_0921-001 watermark small IMG_1103-001 watermark small IMG_1101-001 watermark small

4 thoughts on “Ucca prin ochii mei

  1. Nu ca imi prietena si colega, dar esti talentata!! Sincer a fost o zi cum rar mai prindem,eu cu o dispozitie super tu asemenea iar baietii cu bunul lor simt si pe mine m-au coplesit!! Super atre postarea, super fain proiectul nostru! Sunt MANDRA de Noi toti!:D

Leave a Reply

